Cum să prevenim durerile articulare în jocul de baschet?

0
297

Durere în partea din față a genunchiului [numit patelar tendonopathy] a ajuns să fie foarte strâns legată de baschet care o mulțime de sportivi, precum si trenurile accepta ca un tipic repercusiune de formare și, de asemenea, distractiv. Cu toate acestea, ușor se întinde și consolidarea exerciții, care sportivii pot include în programele de formare, poate ușura sau elimina acest disconfort complet. Mișcare în comun, precum și stabilitatea pur și simplu nu poate fi subliniat îndeajuns. Eu continuu găsiți o mulțime de baschet jucătorii care nu dispun de suficientă mobilitate în articulațiile gleznei, precum și puterea lor în articulații șold pentru a rula și de salt, de asemenea, eficient.

Înainte de a încerca să crossover adversarul pe teren, încercați acest lucru simplu glezna comune de antrenament pentru a crește scaun cu rotile, care vă va permite să se mute o mulțime mai liber, pentru a preveni un prejudiciu, precum și să ia stresul pe genunchi. Amintiți-vă, dacă nu aveți activitate potrivita la un comun, corpul tau va fi obligat să compenseze în altă parte-și, de asemenea, din păcate pentru genunchi, sunt articulațiile de deasupra gleznelor. Glezna comune Mobilizare

Mușchii care susțin, precum și gestionează în comun,

Loc față de cincizeci la sută de picior la un unghi de bord sau un oarecum suprafață ridicată Menținerea calcaiul pe podea, dă-i un genunchi în față, orientându-se spre mare de la picior.Țineți apăsat timp de trei secunde și, de asemenea, repet, de data asta apropiindu-se al doilea deget de la picior. Repetați și conduce spre al treilea deget de la picior. Repetați secvența de cinci ori pentru un ansamblu de 15 genunchi unități
Repetați cu diverse alte picior. Stretch ar trebui să fie într-adevăr simțit față de baza de glezna comune precum și a lungul tendonului lui Ahile. Stați clară de conducere genunchi interne.

Mușchii care susțin, precum și a gestiona în comun ar trebui să rămână în stare bună de sănătate, precum și capabil să se ridice la stres semnificativ poziționat pe ele de-a lungul recurente sărind sarcini, cum ar fi cameri. Zona de jumătate față de piciorul pe o suprafață ridicată zonă sau slant bord și bloca genunchiul; face anumite genunchiul drept precum și în funcție de gleznă și de șold. Lean înainte la șold până când vă simțiți o întindere în mușchi de vițel. Țineți pentru 30 de secunde, 1×6 pe picior
Pentru un avansat întindere, poziție un prosop pliat sub arc deci, mișcarea provine de la real glezna comune precum și nu prin multe articulații picior.

Quad Stretch este printre una dintre cele mai trecute cu vederea și, de asemenea, prost-a învățat se întinde din toate timpurile. De la rectus femoris trece peste două articulații [șold și genunchi], sportivii trebuie să se extindă la șold și flex genunchi pentru a asigura o calitate de top stretch. În plus, Brettzel Stretch este un exercițiu teribil pentru extinderea quad-uri precum și reducerea masei musculare stres. Lie pe partea stanga, precum și îmbrățișează-ți dreptul de redus piciorul cu mâna stângă. Trage călcâiul stâng spre fund cu mâna opusă. Face pe partea opusă. Am frecvent tren liceu jucători de baschet care sunt extrem de explozive, precum și pot sari prin acoperis, dar abia Arc 45 kg bar cu bun fără disconfort genunchi. Aceasta este un fel de mâncare pentru dezastru, deoarece corpurile lor se poate dezvolta o mulțime de forță mai mare, dar atunci când au de teren, efectul pe care merge în genunchi.

Durere în ligamentele din jurul genunchiului

Treptat, acest lucru poate duce la genunchiul tendinita, dureri ale ligamentelor în jurul genunchiului. Nu e nimic mai rău decât să vezi un tânăr atlet profesionist șchiopătând prin curtea, declarând, “în Tren, mă dor genunchii.” Una dintre cele mai de obicei ia în considerare genunchi tendinită, în special pentru jucătorii de a face dive de la liceu la universitate, este lipsa de VMO tenacitate. La VMO (vast medial oblic) țesuturile musculare (în jumătatea coapsei) extinde genunchi precum și sunt esențiale pentru încetinirea, luând în vigoare atunci când aterizare, și lichidarea pe apărare.

Ca un instructor de fitness, este munca mea pentru a obține meu sportivi picioare de puternic astfel încât corpurile lor se poate face cu săriturile, tăiere, precum și numărul total are nevoie de sport. Obiectivul înainte de termen ar trebui să fie să stea ghemuit unul, precum și o jumătate până la două ori greutatea corpului dumneavoastră pentru o 1 rep max, merge oarecum anterioare paralel. Acest lucru asigură picioarele tale sunt suficient de solide pentru a gestiona nevoile de perioada.

Structura de Blocuri pentru Genuflexiuni. Pentru cei eruptive odorizatoare care au probleme chircit, eu, cum să Fața Ghemuit-le până când acestea pot Crouch greutatea corpului lor (pe bancă) pentru sase repetari. Fac acest lucru pentru că Fața Genuflexiuni sunt un dispozitiv excelent pentru a consolida adecvate chircit tehnicieni. Se forță să mențină o poziție verticală (dacă coatele drop, deci, nu de greutate). E mai puțin complicat pentru sportivii profesioniști cu bine conștienți de a obține mai mici, într-un Front Squat decât un Ghemuit Înapoi, și, de asemenea, repeatings efectuate în fața ghemuit etapă vor, de fapt, funcția de a deschide solduri. Atunci când sportivii de tranziție de la Spate Genuflexiuni, vor fi netede, precum și de puternic. Acesta sida în plus pentru a menține greutate mai mica.

Sportivii pot ghemuia greutatea corpului lor de reprezentanți

Este simplu de a ghemuit înapoi voinic greutate cu bietul tip, dar practic e greu să front squat greutate grele cu rău tip. Odată ce mi-sportivii pot front squat greutatea corpului lor de reprezentanți, eu tranziție-le să Arcuri Spate, precum și de a începe ajunge ghemuit unul și, de asemenea, cincizeci la sută până la două ori greutatea corpului lor. Acest lucru este pur și simplu un exemplu de ceea ce intră în căderea noastră etapă de formare. Mai jos sunt cinci preventive genunchi tendinita antrenamente, care, făcut în sezon, se va opri de la genunchi tendinita de la evazată, ține piciorul tenacitate, stimula activarea și menține jucătorii de la care să ateste”, a declarat Antrenorul, mă dor genunchii.”

Peste weekend, numeroase telespectatori tuning pentru Martie Nebunie va vedea probabil un colegiu atlet profesionist crește pentru o revenire la fel de bine ca pe teren dur, declanșând glezna lui să se rostogolească peste în afară de încălțăminte. La hoopster cu siguranță va tresări de durere, lăsând piața țintă capturat în între fascinație precum și tresărind impuls să se uite departe. Barry Katz, un specialist radiolog și, de asemenea, part-time producător, s-ar putea vedea un viitor consumator. Având în vedere că 2010 a lui Bridgewater (N. J.)-firma, Ektio, a fost de fapt de marketing ce se afirmă este un mult mai bun pantof de baschet. Adidas, numit Separatiste, are un sistem de curele și, de asemenea, stabilizatori conceput pentru a preveni glezna role, și, de asemenea, un preț de 130 de dolari. Afacerea a crescut de aproximativ 2 milioane de dolari în finanțarea de semințe și, de asemenea, tatuat grijă de precedent NBA celebritati Rick Barry precum John Stark, care discuta Ektio în mass-media arată. Care lasă o mare problema încredințate adresa: găsirea de consumatori.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here