Cât de important să pierzi în greutate pentru sănătate?

0
368

Când vine vorba de greutate sanatoasa de monitorizare, este vorba de un echilibru optim între exercitarea și, de asemenea, consuma o dieta hranitoare. Dacă doriți să piardă în greutate într-un mod sănătos metodă și au nevoie de asistență ține foamea sub control, un foarte ușor de a utiliza de zi cu zi sistemul cu proteine slabe precum și suplimente pentru a sustine arderea grasimilor poate furniza asistență pentru a ajuta să atinge obiectivele.

Menține-ți calorii contează în jos și, de asemenea, face cu ispite, inclusiv prin vasul de înlocuire băuturi precum și permite chiar în planul de dieta program. Proteine în ele vă oferă cu putere, precum și va ajuta cu siguranță să mențină te simți mai plin mai mult timp. În Plus, sunt o hassle-free, din punct de vedere nutritiv bine echilibrat înseamnă să-ți controlezi portiile, precum și de calorii. Să se ocupe de aportul de calorii și de a menține pe propria senzație de plin, de căutare pentru baruri, pulberi și tremură cu aproximativ 25 de grame de proteine, 3 grame de fibre și nu mai mult de 200 de calorii. Le poți folosi pentru a suplimenta mese mai mici pe tot parcursul zilei sau înlocuiți unul sau două feluri de mâncare.

Reducerea caloriilor și a anumitor alimente din dieta dvs.

Dieta de zi cu zi sida poate relansa greutate obiectivele de management. A lua un supliment CLA poate ajuta susține un corp sănătos make-up. CLA acid linoleic conjugat, un mod normal, produce acizi grași care pot ajuta și susține puterea, precum și metabolismul grasimilor, precum și îmbunătățirea musculare ton. Atunci când luate de zi cu zi și utilizate combinat cu normal de antrenament, precum și un regim alimentar sănătos și echilibrat regim, CLA poate îmbunătăți dieta dumneavoastră și de a sprijini metabolismul. Termogenice, atât ca eine-condus și, de asemenea, non-stimulant, ai posibil pentru a ajuta la creșterea ratei metabolice și, de asemenea, de combustibil de ardere de grăsime antrenamente.

Atunci când sunteți de tăiere calorii și anumite alimente din dieta ta, puteți neintenționat taie crucial vitamine precum și substanțe nutritive, în același timp. A lua o multivitamine de zi cu zi, cu alimente poate ajuta încărcătură nutritivă goluri ca tine dieta. Carnitina– amplasat în carne roșie. combustibili metabolismul grasimilor, precum și pot fi completate pentru a sprijini greutatea obiectivele de management, în special în regimuri de dieta axat pe vegan de proteine sănătoase resurse. În timp ce mai mult de o zi cu zi pastila sau pastila puteți simți ca un mare să se aibă în vedere, Vitapak ® Programe confortabil livra pre-ambalate, personalizate hrană pentru obiectivele într-un mod mult mai ușoară metodă de a utiliza în mod constant în fiecare zi.

Chiar dacă se lucrează cu echilibrul de apă este o parte din greutate plan de administrare, nu uitați să acorde un plus de focus pentru hidratare atunci când începe orice tip de brand-noi fizice de rutină de fitness sau dieta. Furnizarea de corpul tau cu substanțe nutritive și apă este nevoie să se simtă stimulat, precum și de puternic este un element esențial de fiecare sănătos program de ardere a grasimilor. Ai probleme cu reducerea in greutate? Sau ai cum să-și verse mai repede? Aveți, de fapt, în cauză zona ideală. Pregateste-te pentru arderea grasimilor, fara foame.

Conceptele noastre tradiționale cu privire la pierderea in greutate-consuma mai putin, transferul de mult mai mult-este nevoie de o mare de determinare. Numărare de calorii, exercitarea de ore în fiecare zi și încearcă să ignore foamea? E inutil suferință, precum și probabil o pierdere de timp, precum și o valoroasă de energie. E de management de greutate pentru masochisti. În cele din urmă, indivizii dau de multe ori. O concentrare prea mare pe calorii de numărare a făcut prea mult pentru a inversa noastre actuale probleme de greutate epidemie.1, din Fericire, ar putea fi o modalitate mai bună.

Este încă posibil să slăbești în orice tip de dietă

Linia de jos? Caloriile nu sunt singurele lucruri care contează în greutate de reducere. Greutatea în plus este hormonal reușit. Dacă veți reduce nivelurile de grăsime-stocarea de agent hormonal, insulina, veți avea probabil un mai puțin complicat timp, pierde în greutate în exces.
Dacă intenționați să scadă în greutate, să ia în considerare început de ședere clar de zahăr și amidon (cum ar fi pâine, paste, precum și cartofi). Aceasta este o idee mai veche: de 150 de ani sau mai mult, au existat o mare varietate de pierdere in greutate diete bazate pe consum mai mic de carbohidrati. Ce e nou este că o mulțime de modern-zi studii clinice au demonstrat că, da, în medie, low carb poate fi una dintre cele mai eficiente metode de a pierde in greutate.4.

Fără îndoială, este încă posibil pentru a pierde in greutate pe orice tip de dieta  doar sa mananci mai putine calorii decat ai topi, cel mai bun? Problema cu acest sfat simplu este că ignoră elefant în spațiu: foamea. Cele mai multe persoane nu-ți cum ar fi să “mănâncă mult mai puțin”, deoarece ar putea duce la a fi nevoie să meargă foame permanent. Mai devreme sau mai târziu, un individ normal probabil va preda și, de asemenea, consuma, prin urmare, prevalența de “yo-yo pierderea in greutate.” 5 în Timp ce ar trebui să fie posibil să subțire în jos, pe orice plan de dieta, unele par a face mult mai ușor, precum și pentru a face mult mai greu.

Principalul beneficiu al low-carb dieta este că se poate crea la intenționează să consume mai puțin. De asemenea, fără de numărare de calorii, persoanele supraponderale au tendinta de a manca mai putine calorii pe redus de carbohidrati.6. Zahăr, precum și amidon s-ar putea ridica pofta de mancare, prevenind în același timp le poate reduce pofta ta pentru a o mult mai ușor de gestionat nivel.7 Dacă organismul dumneavoastră dorește să aibă un număr adecvat de calorii, nu aveți nevoie să-probleme de numărare-le. Prin urmare, caloriile conteaza, dar nu trebuie să le numeri.

Un studiu foarte atent a confirmat acest metabolism economisitor

Un studiu din 2012 de asemenea, a arătat că oamenii care au avut de fapt a scăzut în greutate cu experiență mult mai mică scădere în deplină putere de cheltuieli (varietatea de calorii vărsat într-o perioadă de 24 de ore), atunci când acestea sunt în conformitate cu un low-carb dieta, comparativ cu un conținut scăzut de grăsime dieta în timpul greutate de întreținere-300 de calorii diferența, de fapt.8. În conformitate cu unul dintre profesori de la Harvard spatele cercetare, acest avantaj “s-ar ridica la numărul de calorii, de obicei, topit într-o oră de activitate fizică de intensitate moderată.” Prevăd că: un întreg recompensa oră de antrenament de zi cu zi, fără de fapt de lucru.

În ultima vreme, o, de asemenea, mai mare, precum și mai multe foarte atent efectuat de studiu a confirmat acest metabolism care economisesc urmare, cu diverse echipe de oameni care au avut redusi de ardere aproximativ între 200 precum și aproape 500 de calorii suplimentare în fiecare zi pe un low-carb dieta de întreținere față de un high-carb sau moderate-carb dieta.9. Linia de fund: O dieta low-carb poate reduce foamea, făcându-l mult mai ușor de a consuma mult mai putin. Și poate chiar îmbunătăți dvs. de ardere a grasimilor la restul. Cercetare după cercetare arată că, redus de carbohidrati lucrează pentru gestionarea de greutate, care, în general, îmbunătățește vitale de sănătate și wellness pixuri.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here